Fitnesa joga

Fitnesa joga - nodarbība, kura nostiprina organismu, veicina muskuļu tonusu, kas ir virzīta iekšējo organu darbības un asins cirkulācijas uzlabošanu. Nodarbība ietekmē iekšējo muskuļu saites, atslābina saspiestas muguras un kakla muskuļus, līdz ar to tiek uzlaboti vielmaiņas procesi organismā.

Nodarbību laikā tiek izpildīti vingrinājumi muguras un ekstremitāšu stiprināšanai, kāju stiepšanai. Tiek apgūtas "apgrieztas" pozas, kuras sekmē organisma atjaunošanos un regulē endokrīnas sistēmas darbību. Nodarbību rezultātā Jūs veidosiet ķermeņa veidolu, uzlabojot stāju un tiekot vaļa no sāpēm krustos, kakla daļā utt.
Atšķirībā no meditācijas jogas, vairāki vingrinājumi ir jāatkārto, kas ir mērķēts muskuļu korsetes stiprināšanai - vēdera, roku, gurnu, sēžamvietas.

Programmā ir asanas, kuras tonizē, aktivizē un atver diafragmu un pakrūti: konkrētu pozu variācijas stāvot, laiviņas pozas. Ne velti darbam ar šo zonu tiek pievērsta tik liela uzmanība: šeit uzkrājas sasprindzinājumi, kuri noved pie muskuļu un iekšējo orgānu saspiešanas. Tas negatīvi ietekmē ne tikai mūsu gara un emocionālo stāvokli, izsaucot nogurumu un pat depresiju, bet arī veselību, jo traucē iekšējo orgānu un sistēmu pareizu darbību, traucē elpošanas un gremošanas procesus.

Ar jogu var nodarboties cilvēki ar jebkuru sagatavotības līmeni. Pirms nodarbības vajag aprunāties ar treneri, pastāstīt par savām problēmām, apspriest rezultātus, kurus gribētu sasniegt.
Nodarboties ar jogu var katrs, ja vien viņš to vēlas!