Jaunumi un akcijas

JAUNUMS! Jauna nodarbība piektdienās "Strong&Fit".

Aicinām visas uz mūsu jauno nodarbību "Strong&Fit". Treniņš ietver nelielu kustību horeogrāfiju, kur ir kardio slodze. Nodarbība notiks piektdienās pl.19.00. Nāciet pieraksts jau ir atvērts!

Sīkak

Vingrošana senioriem 55+

Aicinām uz nodarbīām dāmas kurām ir 55+. Speciāli izstrādāti vingrojumi, liks Jums just sava ķermeņa vieglumu un lokanību, kā arī nostiprinās muskuļus un uzlabos sirds darbību.

Sīkak

Jaunums! Estētiskā teipošana.

Aicinam Jūs uz estētisko ķermeņa teipošanu. Efektīva metode , lai samazinātu ķermeņa apjomu, samazinātu tūsku un cīnītos ar celulītu.

Sīkak

Uzmanību - individuālā nodarbība pēc programmas " Rehabilitācijas fitness" .

Jums ir trūce , osteohondroze vai skolioze ? Atbrīvojieties no diskomforta sajūtas un sapēm mugurā , ko izraisa dažādas saslimšanas un izmaiņas mugurkaulā. Aicinām uz individuālām nodarbībām ar rehabilitācijas fitnesa treneri Olgu Dulinsku.

Sīkak

Aicinām visas uz veselību veicinošu fitnesu !

Aicinām visas uz veselību veicinošu fitnesu ! Ja Jums ir: - Problēmas ar muguru - Nepieciešama atveseļošanās pēc traumām - Aizliegums apmeklēt inetesīvas slodzes nodarbības

Sīkak

TIBETAS MEDUS MAŠĀŽA - labākais līdzeklis cīņā ar celulītu

Medus masāža ir viena no vērtīgākajām masāžām, lai atbrīvotos no celulīta. Šī masāža lieliski attīra un atjauno ādu, palīdz novērst celulītu, kā arī ir noderīga figūras koriģēšanai.

Sīkak

Jūs no rīta agri ceļaties? Gaidam Jūs uz sporta nodarbībām! Rīta abonements - 15 nodarbības/mēn. - EUR 55 !

Izvēlies! Ūdensaerobika, pilates, stretching, fitness yoga, trenažieru zāle ar treneri u.c.!

Sīkak

ROLL RELAX - muskuļu atslābināšana.Tā ir jauna nodarbība mūsu klubā !

ROLL RELAX - miofasciālā relaksācija - muskuļu atslābināšana no pataloģiskā sasprindzinājuma. Tā ir nodarbība izmantojot īpašu inventāru ''rollu''. Tiem ir cilindriska, garena forma. Vingrojumu kompleksu izpilda guļus. Nodarbības laikā visa uzmanība tiek veltīta miofasciālajai muskuļu atslābināšanai.

Sīkak

Lapa: 1 | 2