Raksti

Sporta klubs – veselīgs dzīvesveids ikvienam

Sports ir jebkura cilvēka dzīves svarīga sastāvdaļa. Fiziskie vingrinājumi ļauj ne tikai uzturēt savu ķermeni labā fiziskā formā, bet arī vienmēr justies mundriem. Tomēr šodien ne katrs spēj atļauties regulāri nodarboties ar sportu. Mūžīgais laika trūkums liek daudziem atteikties no veselīga dzīves veida.

Sīkak

Kādēļ ir vajadzīgs solārijs?

Ja jūs uzskatāt, ka solārijs nepieciešams vienīgi tādēļ, lai balta blūzīte lieliski izceltu jūsu ķermeņa bronzas iedegumu vai arī lai maldinātu savus paziņas, kuriem šķiet acīmredzami, ka savu atvaļinājumu esat pavadījis siltos kūrortos, tad jūs ārkārtīgi kļūdāties. Patiesībā solārijs tāpat kā fitness, vēderdejas vai masāža spēj būt ļoti lietderīgs cilvēka organismam.

Sīkak

Trenažieru zāle: rūpes par savu veselību un auguma pievilcību!

Pašlaik aizvien vairāk cilvēku sāk pievērst uzmanību sava ķermeņa kopšanai: seko līdzi figūras saglabāšanai, un šajā nolūkā ne tikai pielieto visdažādākās diētas, bet arī apmeklē trenažieru zāli. Taču diemžēl ne gluži visi zāles apmeklētāji sasniedz vēlamos rezultātus. “Kāds ir iemesls?” – jūs jautāsies. Lielākajā vairumā gadījumu treniņu rezultātā panāktais efekts, vai tie būtu spēka attīstības vingrojumi, fitness vai vēderdejas, atkarīgs ne tikai no trenažieru tipa vai instruktora profesionālisma, bet gan no mums pašiem.

Sīkak

Solārijs gada aukstajā periodā – tā lietderīgums un apmeklēšanas noteikumi

Mūsdienu skaistuma kopšanas industrija ir bruņojusies ar lietu arsenāla līdzekļu klāstu, kas palīdz saglabāt skaistumu, mundrumu un veselību jebkurā gada sezonā. Sevišķi aktuāla ir ķermeņa kopšana un īpaša uzmanības pievēršana veselībai aukstajos pavasara-ziemas periodos, kad saule mūs lutina tikai pa retam un ikdienas dzīves veids piespiedu kārtā kļūst mazāk aktīvs. Tādas skaistumkopšanas procedūras kā solārijs, muguras masāža, kāju masāža, anticelulīta masāža, limfodrenāža, - palīdzēs ne tikai relaksēties, atbrīvoties no stresa un noguruma, bet arī nodrošinās ķermenim nepieciešamo slodzi un kopšanu. Sevišķi pieprasīts ziemas periodā ir solārijs. Solārija iedegums ne tikai labvēlīgi ietekmē cilvēka ādu un piešķir tai koptu ārieni, tas ir arī svarīgs iekšējā emocionālā līdzsvara saglabāšanai.

Sīkak

Trenažieru zāle – ceļš uz jaunību un skaistumu jebkurā vecumā

Stalts, vingrs augums, skaista stāja un viegla gaita – jebkurš par to sapņo. Un pat ja ķermenim piemīt atsevišķas nepilnības, par to nav jābēdājas. Mūsdienīgi sporta kompleksi ļaus koriģēt daudzas nepilnības. Pierakstoties trenažieru zāles apmeklējumiem un pārvarot slinkumu, iespējams būtiski pārveidot ārējo izskatu. Sporta treniņi un individuālas nodarbību programmas padarīs augumu spēcīgāku un vingrāku. Vēderdejas palīdzēs apgūt plastiskas kustības un piesaistīt vīriešus ar satraucošām gurnu kustībām. Aerobikas un stiepjošu vingrojumu programmas palīdzēs ķermenim kļūt slaidam un lokanam. Akvaaerobika – nodarbības ūdenī, kas iepriecinās ar savu efektivitāti. Un pilnai laimei ir pieejami patīkami ķermeņa kopšanas veidi – pīlings, ietīšanās, masāža un solārijs.

Sīkak

Anticelulīta masāža kā svara korekcijas terapijas daļa

Straujas cilvēka svara svārstības, badošanās (neparedzētas vai plānotas), nepareizas diētas un, visbeidzot vielmaiņas traucējumi – tas viss var veicināt celulīta veidošanos. Vienreiz parādījušās – blīvas zemādas tauku nogulsnes – var saglabāties uz visu atlikušo mūžu, pastāvīgi bojājot sievietes garastāvokli, jo sevišķi siltajā gadalaikā. Tomēr arī ar to ir iespējams tikt galā, šai nolūkā tiek izmantotas pilates, specializēti vingrojumu kompleksi un specializēti masāžas veidi.

Sīkak

Kur slēpjas fitnesa lietderīgums sievietēm?

Daudzi uzskata, ka fitness ir viens no aerobikas veidiem, - speciālu vingrojumu komplekss. Taču tās ir maldīgas domas.

Sīkak

Ietīšana – efektīvs novājēšanas veids

Vēl pavisam nesen bija iecienīts teiciens “Skaistums prasa upurus” un tā tas arī bija – svara samazināšanai vai celulīta novēršanai bija jāietur diētas, kas ietekmēja garastāvokli, vai arī jāapmeklē trenažieru zāle, sporta klubs vai jāpraktizē stretching. Pozitīvs efekts tika iegūts, bet pats process sagādāja īstas mocības un stresu.

Sīkak

: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17